معلم از دانش آموز ی  پرسید  : احمد جان شما برای صرفه جویی در انرژی چکار میکنی ؟

احمد بلافاصله جواب داد : آقا اجازه  وقتی خرما می خورم هسته اونو دور نمیندازم  !

معلم  با تعجب پرسید : چرا ؟

احمد با خونسردی گفت  : چون انرژی هسته ای داره !!!