صرفه جویی در انرژی
معلم از دانش آموز ی پرسید : احمد جان شما برای صرفه جویی در انرژی چکار میکنی ؟
احمد بلافاصله جواب داد : آقا اجازه وقتی خرما می خورم هسته اونو دور نمیندازم !
معلم با تعجب پرسید : چرا ؟
احمد با خونسردی گفت : چون انرژی هسته ای داره !!!
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت 10 توسط پوریا معصومی
|
تقدیم به دانشجویان رشته شیمی دانشگاه پیام نور مراکز ساری و آمل