پس با این حساب
بعد از اینکه معلم شیمی در کلاس درس گفت : هرماده ای که کشف میشه باید تو آیوپاک نامگذاری بشه
یکی از دانش آموزان بلافاصله گفت : آقا اجازه پس آیوپاک یعنی اداره ثبت احوال شیمی !!!
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت 10 توسط پوریا معصومی
|
تقدیم به دانشجویان رشته شیمی دانشگاه پیام نور مراکز ساری و آمل