بعد از اینکه معلم شیمی در کلاس درس گفت :  هرماده ای که کشف میشه باید تو آیوپاک نامگذاری بشه

یکی از دانش آموزان بلافاصله گفت : آقا اجازه پس آیوپاک یعنی اداره ثبت احوال شیمی !!!